Zapraszamy do wpółpracy
ZASADY
WSPÓŁPRACY GALERII SZTUKA DOMOWA Z ARTYSTĄ
§1
DEFINICJE
1. Dostawca to Artysta, Importer lub Użytkownik - osoba fizyczna, osoba prawna,
spółka lub przedsiębiorstwo oferujące artykuły do sprzedaży w Galerii
Internetowej znajdującej się pod adresem www.SztukaDomowa.pl.
2. Galeria Internetowa Sztuka Domowa, zwana dalej Sztuką Domową lub Galerią to sklep internetowy
dostępny pod adresem www.SztukaDomowa.pl prezentujący prace Artystów i pośredniczący
w ich sprzedaży Klientom.
3. Towar to produkt,
artykuł, przedmiot, usługa lub prawo, będące przedmiotem sprzedaży w Galerii. Są
to towary wykonane własnoręcznie przez Artystę lub do których nabył prawo do
sprzedaży bądź też inne towary dostarczone przez importerów, które zostały
zaakceptowane i umieszczone w ofercie Galerii.
4. Klient lub Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna, spółka lub przedsiębiorstwo zamawiające towar
oferowany w Galerii Internetowej www.SztukaDomowa.pl .
§2
INFORMACJE OGÓLNE
1. Właścicielem Galerii dostępnej pod
adresem www.SztukaDomowa.pl jest firma Manom Izabela Bulik z siedzibą w Gliwicach
(44-100) przy ulicy Królowej Jadwigi 2/U1, wpisana do ewidencji działalności
gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Gliwic pod nr II/827/2007.
2. Towary prezentowane w Galerii są
oferowane do sprzedaży przez Dostawców.
3. Wszystkie rozliczenia z Klientami
związane z obsługą zamówień, dostaw oraz reklamacji odbywają się tylko i wyłącznie za pośrednictwem Galerii.
4. Rozliczenia pomiędzy Artystami a Sztuką Domową odbywają się na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.
5. Przygotowanie
przedmiotów do wystawienia na stronie Galerii oraz umieszczenie przedmiotów
jest bezpłatne. Galeria pobiera od
Artystów jednorazową opłatę w postaci marży ujętej w cenie sprzedanych towarów.
Marża ustalana jest dla każdego artykułu indywidualnie i wynosi średnio 15%,
nie mniej jednak niż 6,- PLN. Za pobrane opłaty Galeria wystawia fakturę na
zakończenie każdego miesiąca.
6. Działania Użytkownika niezgodne z Regulaminem uznane zostaną za przestępstwo zgodnie z przepisami Kodeksu
Karnego. Współpraca z Artystą takiej osoby zostanie natychmiast rozwiązana.
§3
SPRZEDAŻ
1.
Wszystkie Artykuły znajdujące się w ofercie na stronie internetowej Galerii
są własnościami Artystów i w związku z tym podlegają prawu o ochronie praw
autorskich.
2.
Artysta przesyłając swoje prace do prezentacji w Galerii zobowiązuje się do
ich sprzedaży Kupującemu zgodnie z terminem realizacji podanym w ofercie.
3.
W ramach sprzedaży w Galerii zabrania się oferowania towarów, którymi obrót
narusza prawo lub godność innych Użytkowników. W przypadku naruszenia zakazu
Sztuka Domowa zastrzega sobie prawo do usunięcia takiego towaru oraz
zawiadomienia Policji o popełnieniu przestępstwa.
4.
Wystawianie tych samych prac przez Artystę do sprzedaży w innym miejscu
(sklepie, galerii internetowej, aukcji, itp.), powinno być wcześniej pisemnie
uzgodnione z Galerią.
5.
Artysta może zgłosić chęć współpracy z Galerią poprzez przesłanie przykładowych
zdjęć z oferowanymi pracami wraz z ich opisem oraz ceną na adres: info@SztukaDomowa.pl .
6.
Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia Galeria skontaktuje się z Artystą w celu podjęcia współpracy. Artysta otrzyma drogą elektroniczną powiadomienie
oraz dwa egzemplarze Umowy o Współpracy. Po akceptacji i uzupełnieniu danych
osobowych Artysta Umowy podpisuje i obydwa egzemplarze odsyła na adres Galerii.
Jedną z Umów, podpisaną i ostemplowaną Galeria odsyła z powrotem na adres
Artysty.
7.
Współpraca z Artystami w zakresie zlecania i obsługi realizacji zamówień
oraz obsługi zwrotów i reklamacji odbywa się drogą e-mail lub w wyjątkowych
przypadkach telefonicznie.
§4
PREZENTACJA PRAC
1.
Artysta przesyła swoją propozycję towarów do zamieszczenia w sklepie
e-mailem n adres: info@SztukaDomowa.pl lub podaje link do miejsca skąd
ofertę można pobrać jednocześnie potwierdzając, że przesłane materiały należą
do Artysty lub ze posiada na zgodę na ich publikację.
2.
Opis każdego produktu musi zawierać:
·
Oryginalną
jednostkową nazwę produktu,
·
Zdjęcie lub zdjęcia
jak najlepszej jakości najlepiej na jednolitym białym lub jasnym tle bez
żadnych znaków graficznych Dostawcy,
·
Opis
produktu z uwzględnieniem jego rozmiarów, kolorystyki, materiału z jakiego
został wykonany oraz ewentualnych technik wykończenia,
·
Czas dostawy
jeśli towary są wykonywane na zamówienie,
·
Cenę
produktów brutto będącą ofertą handlową dla Galerii,
·
Koszty
wysyłki – jeśli przewyższają koszty paczki do 5 kg (Artysta pokrywa koszty przesyłki
w całości w związku z tym powinien wcześniej uwzględnić dodatkowe koszty w cenie
artykułu).
3.
Dostawca zobowiązuje się do pisemnego bieżącego informowania o aktualizacjach produktów.
4.
Galeria zobowiązuje się do jak najszybszego bezpłatnego umieszczenia zweryfikowanych
produktów na swojej stronie oraz do ich bezpłatnej aktualizacji na podstawie
danych otrzymanych od Dostawcy.
5.
Sztuka Domowa zastrzega sobie prawo do weryfikacji i modyfikacji
otrzymanych materiałów oraz do opracowania ostatecznej formy prezentacji prac
Artysty oraz do nie umieszczania przesłanych produktów w swojej ofercie na
stronie internetowej bez podania przyczyny.
6.
Galeria zobowiązuje się do promocji strony oraz do stałego pozycjonowania
jej i umieszczonych na niej towarów w najpopularniejszych wyszukiwarkach.
7.
Sztuka Domowa do cen podanych przez Użytkownika doliczy swoją marżę oraz
koszty wysyłki zgodnie z regulaminem
zawartym na stronie internetowej.
§5
ZAMÓWIENIE I WYSYŁKA
TOWARU
1. Zamówienie zostaje złożone przez
Kupującego na stronie internetowej Galerii.
2. Po potwierdzeniu zamówienia przez
Kupującego Galeria wysyła informacje do Dostawcy podając szczegóły zamówienia:
nazwę towaru lub towarów oraz sposób jego wysyłki i adres dostawy.
3. Dostawca zobowiązuje się do wysyłki
towaru zgodnie z ofertą w określonym w niej czasie. Wszelkie zmiany i opóźnienia w wysyłce muszą być pisemnie uzgodnione z Galerią.
4. Towar do Klienta zostaje wysłany
bezpośrednio od Dostawcy chyba, że w przesłanym zamówieniu zostanie podany inny
adres wysyłkowy. Bezpośrednio po wysyłce jej potwierdzenie wraz z numerem
przesyłki wysyłane jest mailem na adres Galerii.
5. Przesyłka powinna zawierać wyłącznie
bezpiecznie i estetycznie zapakowane zamówione artykuły. Artysta zobowiązuje
się nie dołączać do przesyłki własnych treści informacyjnych i reklamowych oraz
jakichkolwiek innych materiałów nieuzgodnionych wcześniej z Galerią. Przy
dostawach za pobraniem jako dostawcę na liście przewozowym należy wpisać dane
Galerii.
6. Zamówienie uważa się za
zrealizowane, po otrzymaniu przez Sztukę Domową potwierdzenia od Kupującego lub
po upływie 14 dni od daty wysłania przesyłki przez Artystę. Za datę realizacji
zamówienia przyjmuje się dzień otrzymania przez Galerię potwierdzenia od
Kupującego lub 15 dzień od wysłania przesyłki do Kupującego - cokolwiek nastąpi
wcześniej.
7. W przypadku braku potwierdzenia
otrzymania przesyłki przez Kupującego Galeria może dodatkowo uzależnić
zakończenie realizacji zamówienia od otrzymania od Artysty kopii potwierdzenia
nadania przesyłki. Do czasu otrzymania takiego potwierdzenia zamówienie uważa
się za niezrealizowane.
§6
ZWROTY
1.
Zgodnie z Regulaminem Kupujący ma prawo do zwrotu zamówionych artykułów bez
podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia otrzymania przesyłki.
2.
Zwrotowi podlegają jedynie towary nieużywane, w nienaruszonym stanie.
3.
Po pisemnym przekazaniu Galerii informacji o chęci zwrotu Kupujący otrzymuje
informacje o adresie Artysty, na który ma zostać wysłana przesyłka ze zwrotem.
4.
Artysta otrzymuje e-mail z informującą o odesłaniu produktu. Jego
otrzymanie potwierdza pisemnie Galerii. Sztuka Domowa zwraca Artyście
rzeczywiste koszty przesłania zamówienia do klienta.
5.
Kupujący otrzymuje od Sztuki Domowej zwrot wartości zamówionych artykułów
(koszt dostawy i odesłania towaru nie są zwracane klientowi).
6.
Jeśli zwrócone zamówienie zostało już wcześniej rozliczone z Artystą przez
Sztukę Domową, Dostawca zobowiązany jest do zwrotu tego rozliczenia w wysokości
pomniejszonej o koszty przesyłki.
§7
REKLAMACJE
1. Reklamacja ilościowa i jakościowa zgłaszana jest przez
Klienta pisemnie na adres Galerii.
2. Po otrzymaniu zgłoszenia Galeria
informuje Artystę o zgłoszeniu reklamacji i o planowanym odesłaniu towaru przez
Klienta.
3. Rozpatrzenie i ewentualne uznanie
reklamacji leży po stronie Artysty w uzgodnieniu z Galerią. O proponowanym sposobie rozpatrzenia
reklamacji Artysta informuje Galerię pisemnie.
4. Ostateczną decyzję o uznaniu
reklamacji podejmuje Galeria i ona przekazuje informację Klientowi.
5. W przypadku uznania reklamacji
Kupującego Artysta zobowiązuje się do usunięcia wady towaru lub wymiany na
pełnowartościowy, nowy i równoważny towar. Jeśli nie jest to możliwe, Sztuka
Domowa oferuje Klientowi inne dostępne towary w tej samej cenie lub zwraca Kupującemu
całą kwotę, jaką zapłacił za zamówienie tzn. wartość towaru i koszty wysyłki
oraz koszty odesłania wadliwego towaru do Artysty.
6. Koszt odesłania wadliwego towaru
przez Kupującego do Artysty pokrywa Artysta. Sztuka Domowa odejmuje ten koszt
od należnego Artyście rozliczenia za dane zamówienie. Artysta ponosi koszty
ponownego wysłania zamówienia do Kupującego.
7. W przypadku, gdy Sztuka Domowa uzna
reklamację za nieuzasadnioną zostanie ona rozliczona na warunkach takich, jak w przypadku zwrotu towaru bez podania przyczyny.
8. Jeśli reklamowane zamówienie zostało
już wcześniej rozliczone z Artystą przez Sztukę Domową, Artysta zobowiązany
jest do zwrotu całości tego rozliczenia. Dodatkowo Artysta zobowiązany jest
zwrócić koszt odesłania wadliwego towaru, jaki został zwrócony Kupującemu.
9.
10. Galeria ani współpracujący z nią
Artyści nie przyjmują żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
11. Reklamacji nie podlegają również
przebarwienia i różnice kolorów wynikające z niepowtarzalności wykonywanych
prac.
§8
WZAJEMNE ROZLICZENIA
1.
Rozliczenie z Artystą następuje w cyklu miesięcznym na koniec każdego miesiąca.
2.
Rozliczenie następuje na podstawie zestawienia zamówień zrealizowanych w miesiącu poprzednim. Wartość rozliczenia należna Artyście stanowi suma wartości
artykułów Artysty w tych zamówieniach zgodnie z ofertą handlową Dostawcy.
3.
Zestawienie takie jest wysyłane do Artysty do 8 dnia każdego miesiąca za
miesiąc poprzedni.
4.
Rozliczenie następuje po weryfikacji zestawienia w formie przelewu na konto
bankowe Artysty do 10 dnia każdego miesiąca.
5.
Jeśli w wyniku zwrotu lub reklamacji zamówienia, (za które Sztuka Domowa
przekazała wcześniej Artyście należne rozliczenie) wystąpiła nadpłata, Dostawca
zobowiązany jest do wyrównania różnicy przez wykonanie przelewu na konto
Galerii w uzgodnionym terminie.
§9
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Rozwiązanie umowy może nastąpić przy
miesięcznym okresie wypowiedzenia w przypadku:
·
niezadowalającej
oceny jakości otrzymanych zamówień przez Klientów,
·
niezadowalającej
współpracy pomiędzy Artystą a Sztuką Domową,
·
nieprzestrzegania
przez Artystę Regulaminu,
·
na podstawie
pisemnego życzenia Artysty
2. W przypadku rażącego naruszenia
postanowień umowy o współpracę między Artystą a Galerią rozwiązanie może nastąpić
w trybie natychmiastowym wraz z żądaniem odszkodowania z powodu niedotrzymania
jej warunków.
3. Artysta jest zobowiązany do
poinformowania Galerii o każdej dłuższej nieobecności w trakcie trwania
prezentacji.
4. Galeria nie bierze odpowiedzialności
za podobieństwo oraz zbieżność wzorów i motywów wyrobów poszczególnych
Artystów.
5. Galeria nie ponosi odpowiedzialności
za jakość, zgodność towaru z opisem, dotrzymanie terminu transakcji przez
Artystę.
6. Szuka Domowa zastrzega sobie prawo
do zmian w niniejszym Regulaminie.
7. Każdy Użytkownik zostanie
powiadomiony e-mail o zmianie regulaminu. W przypadku braku informacji, w ciągu
7 dni od daty otrzymania wiadomości e-mail, o odmowie akceptacji nowych
warunków przyjmuje się, że Użytkownik akceptuje nowe warunki regulaminu.
tel/fax.:(32) 334 68 90
tel. kom.: 607 887 441
GG: 10565758
mail:info@SztukaDomowa.pl
czynne: pn.-pt.: 11-17